May 20

Efter dagens jobb hämtade jag upp en busig lillfis på förskolan. Pedagogerna meddelade att han pratar mycket och hela tiden, har humör och testar gränser. Ja nickar och håller med. Innombords ler jag, han är tio gånger värr hemma så de har inget å klaga över om de bara visste 😉

Vid kvällsmaten tyckte han tydligen att tacos ska pryda väggar och golv istället för att fylla magen, så efter en del tillsägelser blev det vällingflaskan och sängen.
 
Själv tog jag tillfället i akt och gav mig ut i trädgården. Släpade ut gräsklipparen och hann i alla fall klippa två tredjedelar innan soppan tog slut. 
 
Passade på att knäppa lite fina bilder innan jag gick in för kvällen. Snart dags att damma av kameran å fota lite igen tror ja ^^ 
 
 
 
 
 
1 Petra Karlstrand:

skriven

Vilka fina foton du tagit.....tycker absolut att du ska fota mer!!!!!!

Svar: Tack Petra :) Hoppas på mer inspiration nu när de börjar blomma å bli ljust. Kameran har legat på hyllan lite för länge ;)
Ellinor Dahlin

Kommentera här: