April

Och så gick hela april utan att jag satte min fot här inne,
jag vill sätta mig men kommer liksom aldrig så långt.
Nuvarande datorn är superbra men bilderna från kameran hamnar inte på den
å Photoshop är ännu inte installerat, å lär nog inte bli heller om ja får som ja vill...
Så det blir liksom aldrig av att jag uppdaterar med nya fräscha bilder från vardagen.
Dessutom är jag dötrött på designen men får inte till en som passar mig just nu...
Kort och gott, uppehållet fortsätter nog ett tag tll :(

April kom och gick i alla fall,
vår lilla buse fyllde 2 år vilket firades med släkten en solig dag här hemma.
Han öppnade paket och fick bland annat en resväska, modell handbagage, 
som passar perfekt inför höstens utlandssemester. 
Två fina cyklar gömde sig bland paketen med, samt en cykelhjälm.
Å en massa fina kläder, skaljacka å skalbyxa, leksaker å annat fint.

Tårtorna var formade som honungsburkar med bamse på locket
å färgglada ballonger hängde i taket.

Allt som allt blev det en lyckad dag och det var en trött å lycklig prins
som somnade den kvällen <3
 
Nu är vi i maj månad och uppsatsen skrivs för fullt här hemma.
6/5 började jag mitt nya jobb så tre dagar i veckan är jag där 
och två dagar i veckan är det fulltid uppsatsskrivande.
Nästa vecka skall uppsatsen skickas in för opponering
och vecka 25 börjar jag jobba heltid..

Ja, det flyter liksom på och lämnar inte mycket extratid till annat.
Vi fixar trädgården, har grävt och lagt plattor. Byggt odlingsbäddar och kompost
å satt lök av olika slag samt planterat vinbärsbuskar.

Livet flyter på som det ska och huvudet hålls högt ^^

Ja det blev ju en liten uppdatering i alla fall,
får se om bloggandet tar fart vartefter eller om det strandat för gott.
Vill ni läsa mer kan ni gärna peppa med en kommentar!

På återseende ^^
 

Kommentera här: