First of June ♥

Ikväll känner jag mig som ett barn på julafton. Lycklig, exhalterad och förväntansfull.

Trots att jag ned nöd och näppe höll mig vaken genom dagens reflektion så har dagen ändå varit bra. Igår kväll stog jag över resan ner med barnen då klockan skulle ringa redan 4.30 imorse. Och tur va väl det då sambon inte var hemma igen förrns vid 1.00 ungefär..

Efter jobbet plockade jag upp en dyngsur unge på förskolan. Givetvis hade han hittat den enda vattenpölen, eller snarare skvätten, på hela gården och satt nöjt och plaskade utan regnkläder. Men jag kan ju inte påstå att jag var förvånad, vårt lilla vattenmonster älskar ju att bada och plaska.

När vi kom hem stog ett stort paket på trappen, vilket fick mig att jubla en aning ^^

Våra tre nya tvättkorgar hade anlänt! Så kvällen har gått åt till att damsuga sovrummet och möblera om för att få in de nya tvättkorgarna ihop med de gamla. Så nu har vi fem fina korgar uppradade mellan våra garderober, perfekt för tvättsorteringen ^^ bara fina lappar för att markera innehållet som saknas nu!

Med i paketet var även ett fint sett till Wiggo, med tallrik, djup skål, mugg och vattenflaska. Allt med Dusty på. Överlycklig satte han igång å duka sin plats för kvällsmat.


Wiggo avslutade kvällen med välling framför Draktränarn-serien i vår säng medan jag passade på att träna lite. När jag skulle natta honom i hans säng låg Zamba redan där. Vanligtvis går hon när man kommer in dit, men ikväll var de visst annorlunda. Hon ligger fortfarande kvar hos honom, och då är de två timmar sen ja la honom nu!


Nu väntar sängen. I morgon inväntas fix med uppsatsen inför torsdagens opponering. Hoppas på att lillbus ger mamma och pappa lite sovmorgon ^^

Natt natt på er 😘

Kommentera här: